Deklaracja dostępności
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Szkoła Podstawowa w Kobierzynie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://spkobierzyn.szkolnastrona.pl/
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono dnia: 2021-03-05
Deklarację ostatnio aktualizowano dnia: 2021-03-05
Treści lub funkcje niedostępne:
- Część plików nie jest dostępna cyfrowo, filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych, brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów. (powód: Pliki zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.)
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Osobą kontaktową jest Dyrektor Szkoły, Pani Krystyna Bajorek , adres e-mail: szkola.kobierzyn@poczta.fm , telefon: 014 678-46-07
Informacja zwrotna
Dane osoby zgłaszającej:
Treść zgłoszenia:
Oczekiwana forma kontaktu:
Postępowanie odwoławcze
W przypadku odmowy wnoszący żądanie możne złożyć skargę z zastosowaniem przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, a także powiadomić Rzecznika Praw Obywatelskich: www.rpo.gov.pl
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie wejść do budynków
Do budynku szkoły prowadzą dwa wejścia bez barier architektonicznych (brak podestów, stopni – wejście z poziomu terenu). Nawierzchnia ciągu pieszego prowadzącego do budynku jest w dobrym stanie technicznym (brak ubytków, nierówności nawierzchni), wejście jest łatwe do odnalezienia i urządzone w sposób przewidywalny i bez przeszkód. Wejście jest wystarczająco oświetlone.
Dostosowanie korytarzy
Korytarze mają szerokość co najmniej 1,20 m, w ramach jednej kondygnacji brak zmian poziomów. Stosowane materiały wykończeniowe nie odbijają światła (nie powodują zjawiska olśnienia), a posadzki mają właściwości antypoślizgowe również w warunkach zawilgocenia. Meble i elementy wyposażenia nie zawężają szerokości przejścia i nie powodują utrudnień w poruszaniu się w budynku.
Dostosowanie schodów
Ilość stopni w biegu nie przekracza 12. Szerokość użytkowa biegu wynosi co najmniej 1,20 m. Wszystkie stopnie mają tę samą szerokość i wysokość (max. 175 mm). Poręcze są wygodne w użytkowaniu. Schody są oznaczone kontrastowo (pierwszy i ostatni stopień).
Dostosowanie wind
Brak wind.
Dostępność pochylni
Brak pochylni.
Dostępność platform
Brak platform.
Dostępność informacji głosowych
Brak dostępności informacji głosowych.
Dostępność pętli indukcyjnych
Brak dostępności pętli indukcyjnych.
Dostosowanie parkingów
Parking szkolny może pomieścić do 10 pojazdów osobowych. Na terenie placówki jest parking z wyznaczonym miejscem postojowym dla pojazdów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym
Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.
Dostępność tłumacza języka migowego
W szkole jest możliwość skorzystania z pomocy tłumacza Polskiego Języka Migowego.